راز و نیاز

آمار مطالب

کل مطالب : 124
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان كتاب خانه شهيد مطهري ولاشان و آدرس motaharibook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : تركيان
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
نظرات

تو قوی ترین نیاز منی...

خداوندا تو اولین نیاز و مرجع تمناهای منی . همراهی تو با من مثل نفس کشیدن است .

باران رحمت تو همیشه می بارد . تو به حق شایسته خدایی هستی و من واقعاٌ نیازمند معبودی چون توام .با تمام وجودم الله اکبر می گویم تادنیا نزد من کوچک و کوچک تر شود .

ای خالق هستی ، تنها به تو اعتماد می کنم . خدایا وعده هایت موجب تقویت روح و روانم شده و دنیا را در نزد من بی اعتبار کرده است و من تلاش می کنم به هر نحوی نشان دهم که بنده ات هستم .

می دانم با نشان دادن تواضع و بندگی در برابر تو ، برای خودم مصونیت درست می کنم و نیز می دانم وقتی با تو همگام باشد ، برایم بحرانی وجود ندارد .

 زمانی که نور تو بر زندگی ام می تابد ، ابرهای تاریک زندگی ام کنار می روند

من همیشه در مقام تواضع و بندگی ات به آرامش می رسم .

ای خداوند بزرگ تو برایم اولین تکیه گاهی هستی که همیشه در زندگی به او تکیه می کنم

ای قوی ترین نیازم! وقتی بدانم که تو قوی تری ترین نیاز منی ، دیگر نیازهایم برطرف شده است .

تنها سرمایه من در این دنیا نیازمندی به توست و من تنها با یاد و ذکر تو به آرامش واقعی می رسم .وراد کردن تو در تمام امور زندگی ام ، موجب سعادت و خوشبختی من می شود .ای خدا!هر قدر به تو نزدیک تر شوم ، امیدوارتر ، شادتر و آرام ترهستم .

ای خالق بزرگ هستی ، مرا در زمره دوستان خود قرار بده ؛ چون در این صورت است که ترس و غم و اندوه در دلم جایی ندارد .



تعداد بازدید از این مطلب: 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود